Trendyol Süper Lig’in 32. haftasında Fenerbahçe’ye 4-1 yenilen Trabzonspor’un oyuncularından Pedro Malheiro, karşılaşmayı değerlendirdi.
“HAFTA BOYUNCA ÇALIŞTIK”
Mücadelede 90 dakika sahadan kalan Malheiro, “Pedro Malheiro: “Maça iyi başladık. Hafta boyunca çalıştığımız şeyleri sahaya iyi yansıttık. İyi bir takıma karşı oynadık. İlk yarıyı önde bitirdik. İkinci yarının ilk 10-15 dakikası zor olacağını biliyorduk, iyi bir takıma karşı oynuyoruz.
“ARKA ARKAYA YEDİĞİMİZ İKİ GOL İŞİMİZİ ZORLAŞTIRDI”
Fenerbahçe’nin ikinci yarıda bulduğu gollerle maçın kendileri adına zora girdiğini belirten Malheiro, “Fenerbahçe, arka arkaya 2 gol olunca işler zor gitmeye başladı. İyi çalıştık. Belki bugün kaybettik ama bundan öğrenip kullanacağımız şeyler olacaktır. İyi yolda olduğumuzu düşünüyorum.” ifadelerini kullandı.
Trabzsonsporlu sağ bekin 26 lig maçında 4 gol 3 asisti bulunuyor.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1320 kez okundu
2
Sivasspor’dan Göztepe maçında kadın taraftarlara büyük jest
1128 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
982 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
929 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
925 kez okundu