BilecikEğitim ve Araştırma Hastanesi’nde El Hijyeni Günü dolayısıyla stant açılarak, vatandaşlara dezenfektan ve sabun hediye edildi.
Bilecik’te ‘El Hijyeni Günü’ sebebiyle Eğitim ve Araştırma Hastanesinde açılan stantta Başhekimi Dr. Öğr. Üyesi Erhan Arıkan hastalara el hijyeninin önemi hakkında bilgi verdi. Kurulan stantta vatandaşlara doğru el yıkama şekli, el yıkama süresi, ellerin ne zamanlarda yıkanması gerektiğine dair bilgiler anlatıldı.
Ayrıca stanttan bilgi alan vatandaşlara dezenfektan ve sabun hediyesinde bulunularak, sağlıklı bir yaşam için hijyenin kritik rolü vurgulandı. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2562 kez okundu
2
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
2173 kez okundu
3
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
2087 kez okundu
4
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
2004 kez okundu
5
Annelik duygusunun ortak tanımı diyebileceğimiz 10 başlık.
1953 kez okundu